Нарешті ми закінчили курси. Все було цікаво. Спасибі тренеру, що він нас витримав. Я зрозумів як створювати навчальний проект. Як зацікавити учнів працювати злагоджено і творчо. Ми захистили своє Портфоліо. Дякую всім за співпрацю.
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме… · Здійснення вибору та прийняття комплексних рішень · Розуміння взаємозв’язків між системами · Визначення та постановка суттєвих запитань для прояснення різноманітних позицій, що дозволяє приймати кращі рішення · Оформлення, аналіз та синтезування інформації для вирішення проблем та відповідей на запитання · Вміле, відповідальне мислення, що дозволяє людині формулювати надійні вірогідні судження для окреслення, аналізу та вирішення проблем.
Модуль 9 допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. По-перше, лише учень з високим навичками самоорганізації здатен сам себе скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та різні типи завдань не навчать самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать протягом всього шкільного навчання. А для учнів з різними типами мислення та сприйняття інформації різні типи завдань та створення відповідних умов для навчання зможуть покращити результати навчання. Сьогодні створив форму оцінювання учнівського блогу, потім вніс корективи в план теми.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме що потрібно переглядати взагалі уявлення про роль психолога і про ведення уроку психології. Для мене тут складним являється саме організаційний момент -як і вчити, і не заважати, бути цінним для дітей, але не центром уроку!
Комментарии
Отправить комментарий